“Bini mna tk berasap..”- Uqasha Bengang Dh Bersiap Cantik Nk Dating , Kamal Tukar ‘Plan’ Pergi Futsal

Menerusi satu klip yang menceritakan kisah pasangan selebriti yang baru bergelar suami isteri mennyertai rancangan ‘The House’ menjadi topik perbualan ramai apabila mereka melayari bahtera rumahtangga mereka dengan menghadap realiti semasa. Pelbagai adegan dan gelagat yang menarik ditayangkan di televisyen mengenai pasangan dua sejoli itu iaitu Kamal Adli dan Uqasha Senrose.

Jika dahulu mereka sering berlakon sekali kerana memilik satu ‘chemistry’ yang cukup menarik dan teguh kini mereka disatuka dengan sau lafaz akad yang disaksikan oleh semua peminat baru baru ini. Rancangan yang menayangkan kisah mereka menjadi kontroversi apabila Kamal Adli telah menunjukkan belang beliau setelah menjadi seorang suami dan dapat dilihat perwatakan sebenar Uqasha dalam rancangan tersebut.

Melalui klip tersebut, mereka diberi tugas yang penting iaitu keluar berbulan madu bersama untuk mengeratkan lagi hubungan mereka sebagai suami isteri. Tapi mereka mengambil initiatif untuk menaiki caravan manual dan dibawa oleh Kamal Adli. Ketika mereka sampai untuk menginap di sebuah hotel, mereka pergi berehat untuk ke program yang mereka janjikan iaitu makan malam romantik.

Atas kelembutan Uqasha yang melihat wajah penat suami beliau, beliau mengarahkan suaminya untuk berehat sebentar dan beliau menunggu suami belia kembali bertenanga untuk pergi makan malam. Namun, perkara yang tidak diingin telah terjadi apabila Uqasha Senrose sudah bersiap cantik, Kamal Adli tanpa rasa bersalah mengatakan bahawa beliau perlu bermain futsal terlbih dahulu dan ini membuatkan raut muka Uqasha berubah kerana tidak mengetahui perkara tersebut terlebih dahulu.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@syâââ :kak uqasha sme mcm sy.. time nk mrah mmg diam je x ckp ape dh

@Missz AN ZJ:Sebenarnyer xkisah pun klu pasangan kita nk buat ape dye nak..but plss jujur..klu aku kt tmpt uqasha pun beranginnnn

@Nur93:Hahhaa kalau sye pon gram. Kita dh siap cantik2 mekap bagai tetiba sruh tgk die main bola. Mmg tak la. Walau sweet mcm mne pon hilg smua bnda.

@Amirah Syamimi:Eeee kalau aku mmg x ikut dah dia main futsal tu, aku duk dlm bilik removed semua makeup tu! Urghh geram

@Mell Arish:Qasha sama mcm sy..nk buat aper buat tp once dah janji mmg maut la utk suami..kompom ngamok..lg2 bru kawen nk kenal baik buruk bkn senang..

@Hendrifa682021:hahahahahha. .pna kne mcm ni time tu tgh tunang lg aq bersiap bgai nk rak n hppy Gile last2 Dy sruh jga mak Dy Dy plk g main badminton sakitnya hati

@Syafiekah Agus:Laki aku sehari sebelum honeymoon,dia pi main bola,naik je plane dapat tau rupanya muscle peha koyak dah sakit dulu tp diam lastnya masa

@Dee Hairin:aku pun pernah kena dah duduk dlm kereta disuruh turun dia main futsal

@ayumiey:klau ak pun geram pun mmg tkkn ckp trus n pakej jeling la

@zaburadam:Kamal pernah angin kat aku.. Kite org main futsal aku sepak bola sangkut atas bumbung masa shoot drama runtun qalbu..kamal panjat bumbung..

@Peanut_butteronly:Sama la klau sy marah mmg diam. hjung2 baru meletop. Bgi harapan palsu pastu janji bagai last2 tkda

Walaupun dalam keadaan yag sudah bersiap cantik dan beremosi, Uqasha masih diam membatu dan pergi menemani suami kesayangannya bermain futsal terlebih dahulu. Kamal yang sedang bermain bersama teman temannya memandang akan isterinya yang asyik melihat ke arah jam dan menunggu dengan sabar. Ramai peminat memberi reaksi mengenai perkara ini dan menyatakan bahawa Kamal tidak seharusnya berbuat demikian kepada isteri beliau namun ternyata, Kamal sudah merancang sebuah kejutan untuk isteri tercintanya. Semoga mereka dapat melayari bahtera rumahtangga mereka dengan penuh kasih sayang dan bahagia hingga ke akhir hayat.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published.