“Dibεnci 1 Malaysia Gara2 Nurul Ain”- Kenali Siapa Sebenarnya Wafariena Yg Menjadi Bualan Netizen

Pelakon yang cukup menjadi bualan ramai menerusi drama fenomena, 7 Hari Mencintaiku, Wafariena ini sememangnya memiliki bakat yang cukup padu. Musim lalu drama ini juga telah menaikkan nama pendatang baru dalam industri hiburan tanah air ini.

Lakonan watak antagonis sebagai Nurul Ain dalam drama ini, pada musim lalu karakternya itu berjaya membuatkan ramai ger4m dan benci dengannya. Siapa sangka dalam musim ketiga ini karakternya masih mengjengkelkan membuatkan terus menerus drama tersebut jadi bualan warganet.

Biodata Wafariena

Buat yang belum mengenali pelakon bernama Wafariena ini, berikut adalah biodata ringkasnya.

NAMA PENUH: Wafariena Binti Roslan
NAMA POPULAR: Wafariena
UMUR: 27 tahun
TARIKH LAHIR: 19 Julai 1995
ASAL: Pulau Pinang
INSTAGRAM: wafarienaroslan

Kerjaya Awal

Pada awalnya Wafariena muncul dalam dunia seni tanah air sebagai seorang penyanyi. Gadis ini sempat melancarkan lagu pertamanya berjudul ‘Carilah Aku’ pada 2019. Untuk info, Wafariena juga pernah menghadiri ujibakat peserta Dewi Remaja 2018/2019 namun tidak terpilih.

Mengorak langkah sebagai seorang pelakon kemudiannya Wafariena muncul dalam drama 7 Hari Mencintaiku. Lakonannya dalam drama ini cukup menjadi membuatkan ramai ada yang melabel Wafariena sebagai ‘perosak rumahtangga’. Sehingga kini Wafariena pernah membintangi beberapa drama lain seperti Baby Tak G1la, Kiblat Yang Hilang, One Two Hantu 2 dan lain-lain.

Sumber : HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: bartasangbad

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published.