“Ending Dia Mcm Tk Caye Je..”- Drama ‘Khilaf Asmara’ Tamat Trgantung, Terus Jadi Bualan

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh salah seorang peminat drama bersiri ‘Khilaf Asmara’ mendapat perhatian dari semua warga netizen apabila drama bersiri tersebut akhirnya melabuhkan tirai degan satu pengakhiran yang mengejutkan kepada mereka yang meminati drama bersiri tersebut. Pengakhiran yang disangkakan terjadi ternyata meleset sehingga ramai menyatakan bahawa drama tersebut seperti tergantung tanpa jawapan yang jelas dan raami berfikir bahawa pihak produksi drama tersebut akan menayangkan untuk musim kedua.

Klip tersebut menayangkan episod akhir dalam drama bersiri ‘Khilaf Asmara’ yang sering menjadi bualan ramai di aplikasi Tiktok baru baru ini membuatkan ramai terkejut dengan pengakhiran yang ditayangkan pada episod tersebut. Drama yang menceritakan siapakah dalang segala perteligkahan yang berlaku sepanjang drama tersebut berlangsung membuatkan ramai hilang kata kata kerana dalang segala hal merupakan seorang wanita yang dianggap oleh para netizen sebagai seorang yang baik dan lemah lembut iaitu Irma yang dilakonkan oleh Nelydia Senrose. Lakonan mantap dari barisan pelakon ‘Khilaf Asmara’ membuatkan drama tersebut membuatkan ramai beremosi dan menginginkan drama tersebut terus ditayangkan.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@Wawa Arabella:Seriuss tak sangka irma dalang semua nie

@Nor Amrah165:elok pun hanim kena mcm tue sebab keluarga irma tue baik dgn dia tp hanim boleh mkn balik elokla merana

@Quinx:Hm dok kesian kat irma, sekali dia yg jahat

@Muhamad Hakimi:cite dh mantap.. penjelasan terakhir xabis.. si aizat xtau sebab ape

@mawarzah:ending yg luar kotak,klau aizat hidup pun die mesti back kt irma,pasni klau saiful bebas,irma pulak kne cri jln,lenyap kn die luq gak yg sapu blik

@Kopi ke Milo?:Pergh bukan RadiusOne kalau takde Plot Twist. Hihi. Best2 puas hati! Tq Sis.

@awinLøven:Betul gak dia gunakan saiful, nanti dia boleh keluarkan saiful balik.. duit banyak kan

@cikkakmia:Haa plot twist mcm ni lh best.. Takde lh cliche,hahaha

@awek sabah:irma rupanya penjahat penat je aku nangis gara ii dia sb kesian. Buang air mata aku je nsib baik lakonan

@MamyCacha:kenapa aizat jadi mangsa? harap ada khilaf asrama 2… Tq sis sebab kongsi² dgn kmi

@Suzi_mas:sian saiful ..mst syg sgt kt irma smpai sggup buat mcm ni..nsb baik drama je

@BlackRose:irmaaa irmaaa aduyai.. irma dlm nyata aku pon spesis cm nie.. nmpk baik tp jahat.

Pertelingkahan demi pertelingkahan dan pertumpahan air mata dan darah berpunca dari mereka yang iri hati membuatkan drama tersebut memberikan seribu pengajaran kepada masyarakat agar lebih berhati hati ketika memilih pasangan. Jika ahli keluarga sendiri dapat membuat sesuatu yang negatif sesama sendiri, inikan pula rakan rakan. Namun begitu, tayangan drama tersebut membuatkan ramai tertunggu jawapan yang tepat dan merasakan bahawa akan ada musim kedua yang ingin membongkarkan punca utama yang berlaku antara mereka suatu ketika dahulu dan kes Aizat yang dilenyapkan dalam drama tersebut.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published.