“Jangan terpedaya..”- Rambut botak Datuk K jadi iklan produk. sekali ini resp0nd padu Tokti!

PENYANYI Datuk Seri Siti Nurhaliza meluahkan rasa ma.rah apabila sekali lagi berdepan dengan k.es pe.ni.puan yang menggunakan gambarnya untuk tujuan pro.mosi.

Bimbang ada yang ter.pedaya, Siti memberi ama.ran kepada mana-mana peniaga jangan terlalu mudah mengambil kesempatan menggunakan namanya.

“Bila saya berdiam, semakin rancak menyeb.arkan perniagaan yang tidak melibatkan saya atau suami. Gambar saya dan suami dipaparkan dalam ikan perniagaan serta testi.moni juga.

ctdk 2

Siti mar.ah peniaga guna gambar dia dan suami untuk tujuan pro.mosi.

“Saya sudah banyak kali hadapi perkara ini. Pesan saya, berniagalah dengan cara yang betul. Jangan mengambil kesempatan ke atas orang lain,” katanya.

Terdahulu Siti memuat naik satu paparan iklan produk penjagaan rambut yang turut memaparkan gambar di bersama suami iaitu Datuk Khalid Mohamad Jiwa atau Datuk K.

Menerusi posting itu, pihak tidak bertanggungjawab mendak.wa penyanyi itu dan suaminya menga.lami masalah kegu.guran rambut dan menggunakan produk yang diiklankan.

Dalam pada itu, Siti turut ber.pesan kepada peniaga tersebut supaya insaf dan tidak mengu.langi perbuatan sama.

“Jangan terpe.daya. Saya harap peniaga ini insaf dan tidak menggunakan gambar saya bersama suami serta memuat artikel tidak benar.

“Kepada yang membaca, membeli atau terlihat iklan-iklan sebegini, saya ingin menjelaskan bahawa saya dan suami tidak ada kena mengena dengan produk mereka,” ujarnya.

Berniagalah untuk mencari keberkatan dan bukan melariskan produk dengan menggunakan iklan palsu

DATUK SERI SITI NURHALIZA

PENYANYI

Sementara itu, sebagai seorang usahawan juga, penyanyi ini turut menit.ipkan nasihat kepada semua peniaga supaya mencari keberkatan dengan cara yang betul.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

“Berniagalah untuk mencari keberkatan dan bukan melariskan produk dengan menggunakan iklan palsu.

“Saya harap kita sebagai pengguna akan lebih peka dengan iklan-iklan seumpama ini,” jelasnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page Janakpurpress.com

Sumber: https://www.mstar.com.my/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published.