[VIDEO]“Korang Boleh Panggil Aku Gemuk, Gɑjah Tapi Jangan Panggil Aku Siti Bɑinun” – Norreen Iman

Baru-baru ini perkongsian Instafamous yang kini bergelar pelakon, Norreen Iman menjadi perhatian ramai apabila memuat naik satu video apabila ada yang menyamakannya dengan Siti Bainun.

Menerusi video itu, Norreen ter4sa h4ti apabila ada yang menyamakan fizikalnya seperti individu yang did4kwa melakukan penderaan terhadap remaja kurang upaya (/KU), adik Bella.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NORREEN IMAN (@norreen143)

Tampil membidas komen netizen itu, Norreen berkata mereka di luar sana boleh memanggilnya dengan gelaran apa saja namun jangan sesekali memanggilnya Siti Bainun.

“Korang boleh panggil aku f4t ugly bitch. Norreen badan g3muk macam b4b*, g4jah, tong dram, trak… semua benda boleh panggil. Perut saya pun banyak roadblock.

“Tapi jangan panggil aku Siti Bainun. Aku dan Siti B4ainun jauh sekali. Ya, memang aku g3muk g1la. Tinggi 171 sentimeter, g3muk pula tu. Aku punya besar kalau duduk depan kau memang terus gelap masa depan. Tapi, jangan panggil aku Siti Bainun,” katanya.

Kata Norren lagi, perwatakan dirinya dengan Siti Bainun jauh berbeza dan dia adalah seorang wanita yang penyayang dan sukakan kanak-kanak.

“Sebab aku bukan pend3ra. Aku pencinta alam, pencinta makanan, pencinta binatang, pencinta anak. Aku penyayang. Muka ja macam ini. Yang cakap aku Siti Bainun, kalau aku r3mbat muka baru tau. Asal g3muk ja Siti Bainun,” katanya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber:https://www.rotikaya.com/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published.