Lagi lelaki kantoi layan drama pukul 7- “Muka g4nas2 habis…”

Baru-baru ini tular abang-abang offshore yang terjebak dengan drama pukul 7 berjudul Bisik-Bisik Gelora ini yang ditayangkan pada setiap Isnin hingga Ahad di Slot Akasia menerusi

Namun begitu, gara-gara penangan drama pukul 7 tersebut, ternyata ramai sebenarnya lelaki juga turut terjebak sama untuk layan drama ini yang mana difahamkan mempunyai 35 episod.

Drama arahan Riza Baharudin ini bagaimanapun tular dan menjadi fenomena di media sosial dengan gandingan antara pelakon, Redza Rosli dan Raysha Rizrose yang membawa watak utama sebagai Jad Izzuddin dan Arumi.

Melalui satu rakaman yang mencuri tumpuan ramai ini pula memaparkan seorang lelaki yang sedang bekerja namun dalam pada itu, dia juga sempat melayan drama Bisik-Bisik Gelora ini.

Hantaran video oleh Mohdmieey dengan kapsyen, “Memang bahaya betul cerita ni, muka ganas-ganas habis layan drama,” mencetuskan ramai meluahkan hal yang sama dan ternyata penonton lelaki juga ramai terjebak menonton drama tersebut.

“Sama, berhantu citer ni berkali ulang”

Drama

“Kenapa la drama ni kan, habis semua muka-muka ganas tengok. Aku pun layan jugak adoi”

IMG_20220612_205014

“Citer ni dia punya aura lain macam sikit, apa-apa pun memang best citer ni”

IMG_20220612_205027

“Hahaha ramai rupanya yang terjebak citer tu, punya fyp punya pasal lah”

Drama IMG_20220612_205057

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page Janakpurpress.com

Sumber:https://himpunanceritalawak.com

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published.