Pihak Ketiga Dɑkwa Balik Dari Umrah Nak Bercerɑi, Puteri Sarah Tegas Status Masih Suami Isteri

Kem3lut rumah tangga pelakon Puteri Sarah Liyana dengan pengarah Syamsul Yusof masih belum menemui titik noktah.

Rancangan pihak ketiga

Terbaru, perkongsian Puteri Sarah di Instagram Stories pada Jumaat menarik perhatian warganet. Hantaran itu memaparkan tangkapan skrin perbualan Puteri Sarah dengan individu yang tidak diketahui identiti.

Individu terbabit menyatakan pihak ketiga mend4kwa pasangan ini akan berc3rai selepas Puteri Sarah pulang dari menunaikan ibadah umrah pada Mei lalu.

Ketika dihubungi OhBulan!, Puteri Sarah, 37, menafikan dakw4an daripada pihak ketiga itu.

Kata pemilik nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, dia masih memegang status isteri yang sah.

Status kami masih suami isteri. Sebenarnya, malas nak komen banyak tapi kalau ini rancangan pihak ketiga, semoga berjaya la.

Memang dari dulu sakan dia berc3rita itu ini. Tak taulah apa rancangan pihak sana bercerita menyampaikan dekat orang ramai.

Sebelum ini, Puteri Sarah meng4muk kepada anak pelakon veteran Kazar iaitu Ira yang masih meng4nggu rumah tangganya sejak tahun 2019.

Selalu jumpa anak

Ditanya mengenai nafkah, pelakon drama Melastik Ke Hatimu memberitahu Syamsul masih melaksanakan tanggungjawabnya malah kerap berjumpa dengan anak-anak.

Nafkah anak-anak macam biasa memang tak pernah abai. Syamsul ada datang jumpa selalu. Okey saja tak ada masalah.

Sam4n tetap diteruskan

Dalam pada itu, Puteri Sarah menyatakan dia sudah melantik pegu4m, Datuk Akberdin dari Tetuan Akberdin & Co untuk mengambil tindakan undang-undang berkaitan k3s tersebut.

Saya dah proceed. Sekarang semuanya ada pada pegu4m saya. Bila dah dapat tarikh mahk4mah, saya akan bagitahu.

Sekadar info, Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam dan Sumayyah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page Janakpurpress.com

Sumber: Instagram @puterisarahliyana via OHBULAN

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published.