“Sebiji la, cantik betul..”- Puteri Balqis Dikatakan Cantik Seperti Pelakon Indonesia, Vanesha Prescilla

Memulakan karier lakonannya sejak dari kanak-kanak lagi, Puteri Balqis memiliki bakat yang cukup mengagumkan. Apatah lagi apabila meningkat dewasa, keperibadiannya yang lemah lembut membuatkan ramai meminati anak seni ini.

Semakin kerap berlakon kini, nama Puteri Balqis kembali menjadi perhatian peminat drama tempatan. Terbaharu rupa parasnya yang semakin meningkat remaja menyerlahkan kecantikan Puteri Balqis.

Puteri Balqis
Puteri Balqis

Malah ada yang berpendapat Puteri Balqis dikatakan cantik seperti pelakon Indonesia, Vanesha Prescilla. Dalam satu perkongsian video oleh seorang pengguna TikTok memaparkan foto terkini Puteri Balqis dan juga Vanesha Prescilla. Berikut adalah perkongsian video oleh seorang pengguna aplikasi tersebut dengan nama hotekhebatlah:

Wah memang nampak semakin cantiklah Puteri Balqis! Makin meningkat usia makin terserlah kecantikan pelakon ini.  Apa-apa pun perkongsian rakaman Puteri Balqis dikatakan cantik seperti pelakon Indonesia ini telah meraih lebih 500 ribu tontonan dan 40 ribu likes.

Vanesha Prescilla
Vanesha Prescilla

Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Aqish ke tu? Lawanya dia..Mula2 tak cam. Bila sebut nama tu baru perasan Aqish rupanya”

Screenshot at Jun 21 08-56-13

“Manis je Balqis ni. Cantik bila dah besar”

Screenshot at Jun 21 08-55-48

“Dia yang dah besar ke aku yang dah tua”

Screenshot at Jun 21 08-55-31

“Maybe bila Puteri Balqis dewasa nanti..Macam tulah muka dia”

Screenshot at Jun 21 08-54-55

Sumber: HCL

Leave a Reply

Your email address will not be published.