“Sikit Lagi Ingat Nak Kena Rᾰgut Dah,”-Diana Danielle

Pelakon, Diana Danielle berkongsi de.tik cemas apabila dia dihampiri seorang lelaki yang datang meminta wang kepadanya baru-baru ini.

Minta Wang Sebanyak RM50

Menerusi laman Twitter, Diana menceritakan bahawa lelaki tersebut datang mengetuk pintu keretanya lalu meminta wang sebanyak RM50.00. Malah, dia turut bertanya kepada netizen adakah dibenar.kan menolak untuk mengh.ulurkan sedek.ah jika bera.sa wa.s-wa.s disebabkan ins.id.en ce.ma.s itu.

“Nak tanya kalau w.as-w.as, takpe ke kalau kita tol.ak untuk menghulur sesekah?

Ada insi.den lelaki ni tiba-tiba ke.tuk pintu kereta lepas tu cerita laju panjang pastu minta RM50”-Diana Danielle

Tambahnya lagi, Diana akui ter.ke.jut dengan tin.dakan lelaki itu yang meminta jumlah spesifik yang dan menyangka dirinya bakal dira.gut oleh lelaki yang menc.uriga.kan itu.

“Terkej.ut sebab dia minta specific amount dan hati rasa ragu-ragu. Sikit lagi ingat nak kena ra.gut dah.”-Kongsi Diana

Pelbagai Reaksi Netizen

Di ruangan komen, rata-rata netizen memberikan plbagai reaksi mereka termasuklah ada yang meminta Diana untuk menjaga keselamatan diri.

“Banyak lagi tempat untuk orang tu minta tolong. Tak perlu ket.uk kereta orang. So be safe than sorry.”

“Jangan buka ting.kap. Te.rus lock.”

“Kalau ikut pengalaman yang cerita panjang-panjang ni scam.mer je selal.unya yang betul-betul susah nak bercerita pun payah, apatah lagi nak meminta-minta.

“Safety first. Islam teaches that.”

Sumbar: Muraimy

Leave a Reply

Your email address will not be published.