Video ‘berborak’ dengan DSV viral, sekalinya Iqbal tinggal komen- “Ini setelah sekian lama…”

Nampaknya kemeriahan di rancangan Big Stage 2022 tidak hanya dimeriahkan oleh peserta-peserta terlibat, tidak disangka-sangka juga beberapa momen lain turut mendapat perhatian oleh warganet.

Satu kejadian ini pula memaparkan gelagat Presiden Netizen di Big Stage, Datuk Seri Vida atau DSV dan bekas peserta Big Stage, Iqbal dimana mereka juga ternyata hangat diperkatakan di aplikasi, TikTok.

Menerusi satu rakaman video menunjukkan kedua-dua usahawan popular itu dilihat berborak sesama sendiri dan oleh kerana kontroversi yang terdahulu menyebabkan ramai meninggalkan pandangan masing-masing.

Tak kurang juga, ada yang merasakan gelagat Iqbal dan DSV di Big Stage tersebut kelihatan sweet dimana perkongsian itu ditinggalkan ribuan tanda suka.

Namun begitu, ternyata kejadian yang sempat dirakam tersebut turut mendapat perhatian daripada Iqbal di aplikasi, TikTok apabila dia dilihat menjelaskan situasi sebenar yang berlaku disaat itu.

Dsv

Perkongsian oleh akaun bernama @dirafdias33 tersebut diruangan komen nampaknya ditinggalkan ratusan reaksi oleh warganet disamping gelagat mereka itu mencuri tumpuan ramai di aplikasi TikTok dengan meraih ribuan tanda suka di hantaran tersebut.

“Sebenarnya saya datang tegur Dato Seri Vida. Ini setelah sekian lama…”

Dsv

“Entahla kesian kat diorang…”

IMG_20220328_135927IMG_20220328_135947

“Harap yang terbaik…”

IMG_20220328_135953

“Ulang ulang saya dengar…”

DsvIMG_20220328_140022

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: https://himpunanceritalawak.com/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published.